Kesseki | Gratuït |
Anna Ventura Natsuki |
Museu dels Sants
Durada: 50 minuts
Kesseki (absència) és un film d’Anna Ventura Natsuki dedicat als desapareguts, a totes aquelles persones que ja no hi són però que d’alguna manera ens segueixen observant.
Anna Ventura Natsuki balla per Carlotta Ikeda, ballarina de dansa butoh, i es converteix en núvol, pols i algues. No té edat. Balla per invocar la llum i el temps. Balla l’absència amb notes de flamenc, amb folklore espanyol i amb espardenyes de pagès. Invoca els esperits japonesos de la natura, els hi agafa prestada l’energia tel·lúrica. I emergeix l’animal mil·lenari, el monstre. La boca li fa olor d’escata, la pell fa gust de sal i terra, d’escorça i metall. Tremola de por i de goig. Balla per a tots aquells que duu a dins enmig d’una escenografia que remet als cossos recoberts d’argila dels primers ballarins de butoh: el Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal d’Empordà
Amb funcions els dies:
- 08/04/21 a les 18H
- 09/04/21 a les 18H
- 10/04/21 a les 18H
- 15/04/21 a les 17H
- 16/04/21 a les 18H hi haurà una funció extraordinària amb la projecció de Kesseki i la conferència La dansa butoh de Carlotta Ikeda.
- 22/04/21 a les 17H
- 29/04/21 a les 17H
Xarxes socials Sismògraf